יין לסופ"ש – קונצ'ה אי טורו מרקז דה קאסה קונצ'ה קרמנר

//יין לסופ"ש – קונצ'ה אי טורו מרקז דה קאסה קונצ'ה קרמנר

יין לסופ"ש – קונצ'ה אי טורו מרקז דה קאסה קונצ'ה קרמנר

יין נהדר בסדרה הגבוהה של יקב קונצ'ה אי טורו לסוף שבוע מפנק. עשיר מאוד, פירותי ומרשים אך עם זאת מדוייק מאוד ואינו נופל למלכודת הבומבסטיות. היין מופק מענבי כרם יחיד בעמק קאצ'פואל בצ'ילה, אזור המצטיין בגידול ענבי קרמנר. הענבים נבצרו בבציר ידני והיין התיישן 18 חודשים בחביות אלון צרפתיות. הוא מרוכז ועוצמתי עם ניחוחות עשירים של פרי יער ומרקם רך, עגול ומלא. יין באיכות מעולה המציג את היכולות האדירות של יקב קונצ'ה אי טורו.

קרמנר

מקורו של זן הענבים המזוהה ביותר עם תעשיית היין האיכותית של צ'ילה הוא דווקא באזור בורדו בצרפת. הוא הגיע לצ'ילה בסוף המאה ה- 19, בדיוק בתקופה בה הוא נעלם כמעט לחלוטין מנוף הכרמים של בורדו עקב כנימת הפילוקסרה שהשמידה כמעט את כל הכרמים באירופה. הבידוד האקלימי של צ'ילה שמעולם לא סבלה מהפילוקסרה, אפשר לו לשגשג בעמקים שבאזור סנטיאגו ולהפיק יינות עשירים מאוד ומרוכזים. בגלל הדמיון החיצוני הוא נחשב במשך שנים ארוכות כקלון (תת-זן) של המרלו. רק במהלך שנות ה- 90 הוא זוהה כקרמנר ההיסטורי מבורדו ומאז הוא מככב בעולם כזן הענבים האדום הייחודי של צ'ילה.

מרקז דה קאזה קונצ'ה

סדרת מרקז דה קאסה קונצ'ה נוצרה כמחווה לתואר האצולה שהעניק מלך ספרד פיליפ ה- 5 למשפחת קונצ'ה אי טורו. הקברנה סוביניון הראשון בסדרה איכותית זו הושק בשנת 1976 במטרה לשקף את המורשת והערכים המיוחדים הללו. יינות הסדרה זוכים לביקורות מעולות ולפרסים חשובים שנה אחרי שנה.

חודש קונצ'ה אי טורו בשקד

חודש מאי בשקד מוקדש ליקב קונצ'ה אי טורו, הגדול והמפורסם ביקבי צ'ילה, ואחד הידועים בעולם. במהלך החודש נקיים אירועי טעימות של יינות היקב בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ ונקנח באירוע חגיגי במעון הרשמי של שגרירות צ'ילה בישראל. קונצ'ה אי טורו הוא היקב הגדול בצ'ילה ואחד הגדולים והמפורסמים בעולם. יינות היקב ידועים באיכותם הגבוהה ובתמורה האדירה שהם מעניקים בכל קטגוריית מחיר.

2018-02-27T09:23:58+00:00מאי 6, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering