עובדות מהמרתף: פרין – מעצמה של איכות

//עובדות מהמרתף: פרין – מעצמה של איכות

עובדות מהמרתף: פרין – מעצמה של איכות

משפחת פרין היא יצרנית יין מובילה בעמק הרון ואחת מיצרניות היין הידועות ביותר בעולם. קצת על מעצמת יינות האיכות מדרום צרפת בכתבה הקצרה שלפניכם.

 

הקשר של משפחת פרין לעולם היין מתחיל בשנת 1909 אז מעביר פייר טרמייה את ניהול היקב שבבעלותו, שאטו דה בוקסטל (שכבר אז היה ידוע כאחד הטובים באזור), לידיו של פייר פרין, חתנו. בכך בעצם מתחילה ההיסטוריה המפוארת של המותג פרין, כיום אחת המשפחות הידועות בתעשיית היין העולמית וסמל של איכות בלתי מתפשרת. פייר ואחריו בנו, ז'ק פרין שניהל את היקב עד שנת 1978, הפכו את שאטו דה בוקסטל לאחד הכוכבים הנוצצים והנחשקים של עולם היין המודרני. מאז ממשיך היקב היוקרתי להתנהל על ידי בני משפחת פרין לדורותיה תוך הקפדה עצומה על איכות היין ועל כל פרט ופרט בתהליך הגידול והיצור.

בני המשפחה נחשבים כמומחים ביצירת בלנדים. הידע העובר מדור לדור במשפחה מאפשר להם להמשיך את המסורת וליצור יינות שאטונף דו פאפ ייחודיים המורכבים מכל 13 זני הענבים המותרים באזור. כל זן תורם את חלקו והאיזון הנכון בין כולם יוצר יינות בעלי מורכבות יוצאת דופן ויכולת התיישנות ארוכה. כבוד רב ניתן לפרי האיכותי ויישון היינות בחביות העץ הוא מתון יחסית במטרה לשמר את הרעננות והאלגנטיות שלהם. בנוסף ניתן דגש רב על שמירת הסביבה והיקב מטפל בכרמים בשיטות אורגניות כבר משנת 1950 וביודינמיות משנת 1974.

 

 

יוקרה עולמית – שאטו דה בוקסטל

בשנת 1997 ייסדו בני המשפחה גם את דומיין פרין כדי ליצור יינות מכרמים נוספים בבעלות המשפחה בדרום עמק הרון ומכורמים אחרים שמגדלים ענבים עבור המשפחה ובפיקוח המקצועי שלה. תחת המותג פמלי פרין ניתן למצוא יינות מעולים ממיטב האפלסיונים של דרום עמק הרון כמו שאטונף דו פאפ, ז'גונדאס, קוט דו רון ועוד. יינות אלו מביאים לידי ביטוי את הידע והמסורת המשפחתית ומאפשרים ליהנות מהיוקרה, מהאיכויות והאופי הנהדרים של יינות האזור במחירים נגישים יחסית. בנוסף הקימו את דומיין קלו דה טורלה, יקב קטן בז'יגונדאס המתמחה ביינות מעולים מהאפלסיון הנושא את שם הכפר.

 

וכמובן שאי אפשר להתעלם משיתוף הפעולה המצליח עם בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שביחד יצרו את שאטו דה מיראבל – הרוזה המשובח מפרובאנס ואחד מיינות הרוזה המבוקשים בעולם. בנוסף לרוזה המפורסם כולל המותג מיראבל גם שמפניה אדירה המיוצרת ביחד עם פייר פטר, מיצרני השמפניה האיכותיים והנחשבים ביותר, ולאחרונה גם מיראבל רוזה כשר המיוצר בלעדית למשפחת שקד.

 

מיראבל רוזה – עכשיו גם בכשר

ליינות נוספים של משפחת פרין לחצו כאן –>>

 

2022-06-13T12:40:05+00:00יוני 2, 2022|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering