יין לסופ"ש – לואי ז'אדו בורגון שרדונה

//יין לסופ"ש – לואי ז'אדו בורגון שרדונה

יין לסופ"ש – לואי ז'אדו בורגון שרדונה

מבוא נהדר ליינות הלבנים הגדולים של בורגון – ארץ השרדונה. כמו כל היצרנים החשובים של בורגון גם לואי ז'אדו מייצר יינות בורגון אזוריים הנמכרים במחירים נוחים יחסית (יחסית, בבורגון הכל הרי יחסי). בז'אדו רואים ביינות הללו את חלון הראווה ליינות של היקב ולכן מעניקים להם תשומת לב רבה, הרבה אהבה וטיפול מסור. התוצאה היא יינות נהדרים ואופייניים שמהווים כרטיס כניסה איכותי ליינות היוקרתיים של האזור. היין מופק מ- 100% ענבי שרדונה מכרמים נבחרים בכל רחבי בורגונדי (קוט ד'אור ומקונס). חלק מהיין התיישן 8 חודשים בחביות עץ אלון שהעניקו לו מורכבות נהדרת לצד הרעננות והפירותיות שמאפיינות אותו. מעולה עם מגוון מנות דגים, פסטות, עוף צלוי ועוד.

 

Maison Louis Jadot

בית לואי ז'אדו נוסד בשנת 1859 על ידי לואי הנרי דניס ז'אדו בעיר בון שבלב בורגונדי. כבר אז הבין ז'אדו את חשיבות הענבים והכרמים ועד מהרה צבר מוניטין כיצרן יין מן השורה הראשונה. בכדי לבסס את מעמדו המשיך ז'אדו לרכוש כרמים ברחבי הקוט דה נואי והקוט דה בון. כיום, לואי ז'אדו הינו אחד מן היקבים הגדולים והטובים של בורגון. בבעלותו כאלף דונם כרמים בקוט ד'אור. בנוסף פועל היקב גם כנגוסיאנט ברמה הגבוהה ביותר ודואג לקשור חוזים מחייבים עם כורמיו, כאשר הדגש הוא על גידול וטיפוח הכרם. הענבים מגיעים מלמעלה מ- 150 חלקות מהטובות ביותר בבורגון.

 

יוני לבן בשקד

באופן לא מפתיע אנו מקדישים את חודש יוני ליינות הלבנים. הקיץ שבפתח והאהבה הגדולה שלנו ללבנים עושים לנו את זה. עושה רושם שהיינות הלבנים מתחילים לאחרונה לקבל את תשומת הלב לה הם כל כך ראויים גם בארץ. במהלך חודש יוני נעלה כתבות, תכנים והמלצות הקשורים ליינות לבנים ונקיים טעימות של יינות לבנים בחנויות ברחבי הארץ. אז שיהיה לכולם יוני לבן מרענן ומוצלח.

 

 

2018-02-27T09:30:37+00:00יוני 16, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering