יין לאמצ"ש: לה ז'אמל רוזה

//יין לאמצ"ש: לה ז'אמל רוזה

יין לאמצ"ש: לה ז'אמל רוזה

רוזה צרפתי קלאסי מלנגדוק שבדרום צרפת. יבש, רענן, קיצי ומהנה ביותר, בדיוק מה שצריך בקיץ הדביק והלח שלנו. מיוצר מענבי הזן סנסו האופייני לדרום עמק הרון ולאזוריים הים-תיכוניים של דרום צרפת. נפלא עם מנות ים-תיכוניות, סלטים, טפאסים, ברבוניות בשמן זית ועגבניות או סתם כך בערב רגוע על המרפסת. מומלץ להגיש צונן וליהנות מהחיים.

 

logo jamelles copie

לה ז'אמל

בשנת 1991 החליטו קתרין ולורן דלייני, אח ואחות, ייננים צעירים מבורגון בני משפחת ייננים בת ארבע דורות, לעבור לייצר יינות באזור לנגדוק שבדרום צרפת. מטרתם הייתה לייצר יינות זניים איכותיים במחיר שווה לכל נפש. ההצלחה האירה להם פנים והיינות נמכרים כיום ברחבי העולם וזוכים לשבחים רבים. כל יין בסדרת יינות לה ז'אמל משקף את זן הענבים ואת הטרואר המצטיין של האזור הים-תיכוני בו הם גדלו. יינות לה ז'אמל מפתיעים באיכותם הגבוהה ובעיקר מהווים תמורה בלתי רגילה למחירם.

0S7A7356

 

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

פרטים נוספים על יינות לה ז'אמל ניתן למצוא כאן

 

אוגוסט ורוד בשקד

חודש אוגוסט מוקדש ליינות הרוזה. במהלך החודש נקיים אירועי טעימות של יינות רוזה מהארץ ומהעולם בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ. יינות רוזה הם הכי קיציים ומרעננים שיש והחלו לתפוס פופולאריות רבה גם בישראל בתקופה האחרונה. בצדק.

 

 

2018-08-21T11:05:26+00:00אוגוסט 15, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering