יין לאמצ"ש: וודברידג' שרדונה

//יין לאמצ"ש: וודברידג' שרדונה

יין לאמצ"ש: וודברידג' שרדונה

ענבי שרדונה מכרמים בקליפורניה (Lodi, Central Coast, San Joaquin County), סחיטת אשכולות שלמים והתיישנות בת כ- 5 חודשים בחביות עץ יצרו שילוב נהדר של עושר טעמים עם רעננות. שרדונה קליפורני מקסים המהווה תמורה יוצאת מהכלל למחירו הנוח. ילווה נהדר מנות דגים, פסטות ברוטב שמנת, עוף בגריל או סתם ערב קיצי עם חברים.

 

Woodbridge by Robert Mondavi

לאחר שביסס את מעמדו כיצרן היין המוביל בארה"ב הקים רוברט מונדבי בשנת 1979 את יקב וודברידג' בסמוך לאזור בו גדל בלודאי – קליפורניה. המטרה היתה לייצר יינות פירותיים טובים שמאימים במיוחד לשתיה יום-יומית. "ניסיתי לטעת באדמת קליפוריה את הערכים שהביאו עימם הורי מאיטליה: אוכל טוב, יין טוב ואהבת המשפחה" אמר רוברט מונדבי. בוודבריג' מאמינים שכרמים איכותיים וצוות מיומן מביאים ליינות מעולים. התוצאה יינות מהנים מאוד ועשירים המעניקים תמורה אדירה למחירם.

 

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים מאוד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

יוני לבן בשקד

באופן לא מפתיע אנו מקדישים את חודש יוני ליינות הלבנים. הקיץ שבפתח והאהבה הגדולה שלנו ללבנים עושים לנו את זה. עושה רושם שהיינות הלבנים מתחילים לאחרונה לקבל את תשומת הלב לה הם כל כך ראויים גם בארץ. במהלך חודש יוני נעלה כתבות, תכנים והמלצות הקשורים ליינות לבנים ונקיים טעימות של יינות לבנים בחנויות ברחבי הארץ. אז שיהיה לכולם יוני לבן מרענן ומוצלח.

 

 

2018-02-27T09:29:12+00:00יוני 8, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering