יין לאמצ"ש: פרין – לה וייה פארם (התרנגולים) רוזה

//יין לאמצ"ש: פרין – לה וייה פארם (התרנגולים) רוזה

יין לאמצ"ש: פרין – לה וייה פארם (התרנגולים) רוזה

רוזה מקסים המיוצר על ידי משפחת פרין – הבעלים הגאים של יקב שאטו דה בוקסטל ואחת ממשפחות היין החשובות והידועות ביותר בדרום עמק הרון בצרפת. לה וייה פארם (החווה העתיקה) היא סדרת היינות הצעירה, הרעננה והלא מחייבת של משפחת פרין והיא מעניקה תמורה מעולה למחירה הנוח. עמק הרון במחיר שווה לכל נפש. המותג ידוע גם בכינוי "התרנגולים" בזכות האיור החביב המופיע על גבי התווית. היין מיוצר מזני הענבים האופייניים של האזור: סינסו , גרנאש וסירה. זהו רוזה צרפתי קלאסי, יבש, קל ומרענן במיוחד. מתאים מאוד לסלטים, למנות קלות או סתם כך לערב קיצי רגוע עם חברים.

 

הרוזה של דרום עמק הרון

לא רחוק מאזור פרובנס והים התיכון נמצא האזור הנהדר הזה שמלבד אדומים ולבנים מעולים מצטיין גם ביינות רוזה איכותיים, במיוחד בתתי האזור טאבל וליראק. הזן הדומיננטי כאן הוא הגרנאש. כן, כן, גרנאש רוזה, אבל תשכחו כל מה שאתם זוכרים מהגרנאש הרוזה המקומי של פעם. אלו הם יינות רוזה איכותיים ומרעננים שמלווים נהדר ארוחות קלות ומתאימים במיוחד לקיץ הים-תיכוני הלוהט.

 

perrin_accordlvfrose_2

 

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

לפרטים על הייינות של משפחת פרין לחצו על הקישור

לפרטים על היינות שאטו דה בוקסטל לחצו כאן

 

אוגוסט ורוד בשקד

חודש אוגוסט מוקדש ליינות הרוזה. במהלך החודש נקיים אירועי טעימות של יינות רוזה מהארץ ומהעולם בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ. יינות רוזה הם הכי קיציים ומרעננים שיש והחלו לתפוס פופולאריות רבה גם בישראל בתקופה האחרונה. בצדק.

 

 

2018-08-21T11:05:25+00:00אוגוסט 23, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering