עובדות מהמרתף: בוחרים את היין לחג

//עובדות מהמרתף: בוחרים את היין לחג

עובדות מהמרתף: בוחרים את היין לחג

בוחרים יין לחג ובמבולבלים מהשפע והמבחר? הנה כמה טיפים שיכולים קצת לעזור ולהפוך את המשימה לקלה ומהנה

 

איזה יין לבחור?

קודם כל את זה שאוהבים, זה הכי חשוב. בנוסף מומלץ לדאוג שעל שולחן החג יהיה מבחר של יינות כך שכל אורח ימצא יין הערב לחכו. יין לבן יבש, יין לבן חצי יבש ויין אדום כמובן. אפשר (וכדאי) להפתיע עם יין מבעבע בקבלת הפנים ובתחילת הארוחה, או עם רוזה צונן. וכמובן, לא לשכוח תירוש לילדים.

 

בלו נאן גולד מבעבע עם שבבי זהב 24 קראט. הפתעה חגיגית, מיוחדת וכשרה

זול או יקר?

זו כמובן שאלה מאוד אישית. ההמלצה הכללית היא לשדרג במעט את יינות החג מהיינות שאנו שותים באמצע השבוע, בדיוק כפי שאנו משקיעים קצת יותר בארוחת החג ובמרכיביה. זה נכון שיין יקר יותר לא בהכרח תמיד טוב יותר, אבל בדרך כלל הוא כן. לקראת החג חנויות היין ורשתות השיווק מציעות מבצעים מעולים על מגוון יינות במגוון מחירים.

 

איפה לקנות?

מרבית הצרכנים רוכשים את היין ברשתות השיווק הגדולות. זה כמובן מאוד נוח. בסופרים ובמרכולים ניתן לרוב למצוא מגוון טוב של יינות כשרים במחירים נוחים. חוויית קניה שונה אפשר למצוא בחנויות המתמחות. כאן תמצאו לרוב מגוון גדול יותר של יינות מהארץ ומחו"ל כשרים וגם לא כשרים, וניתן להתייעץ ולקבל המלצות לפי טעמנו ותקציבנו.

 

רקנאטי רוזה – הפתעה ורודה ומרעננת

 

כשר או לא כשר?

גם זו כמובן שאלה אישית לחלוטין, מומלץ רק לשים אליה לב כשמארחים בני משפחה שומרי כשרות. במקרה של חוסר וודאות מומלץ ללכת על בטוח ולרכוש יין כשר.

 

כמה יין לקנות?

בקבוק יין סטנדרטי מכיל 750 מ" מספיק לכ- 4 עד 5 כוסות כלומר לכארבעה סועדים (תלוי כמובן במידת אהבתם ליין).  באירועים חשובים כדאי תמיד להחזיק בקבוק או שניים נוספים ("שלא יחסר). גם אם לא נפתח אותם בערב החג תמיד אפשר ליהנות מהם ביום אחר. אופציה מיוחדת אותה ניתן למצוא בחנויות היין המתמחות היא בקבוקי "מגנום" גדולים המכילים 1.5 ליטר (שני בקבוקים סטנדרטיים).

 

טריו סיקרט – פינוק ישראלי אדום ואיכותי

איזה יין מתאים לבישול?

אין כזה דבר יין לבישול. כל יין שמתאים לשתיה מתאים גם לבישול. וכן, ככל שהיין טוב יותר כך תהיה גם התוצאה הסופית. אין זה אומר חלילה שצריך להגזים אבל בהחלט מומלץ לבשל עם יין שהיינו נהנים גם לשתות.

 

יין למתנה

כשקונים יין כמתנה רצוי תמיד לשדרג את האיכות כלפי מעלה ולהביא יין מסדרה יוקרתית יותר, הכל כמובן בהתאם לתקציב. בחנויות המתמחות ניתן לקבל המלצות ליינות מעניינים או חדשים שישמחו גם את "מומחי היין" של המשפחה. יחד עם זאת, כל יין שאהבתם והוא לטעמכם האישי ישמח את מי שיקבל אותו. ואם אתם חוששים שזה לא יספיק אפשר תמיד לשלב עם בקבוק היין גם שוקולד, עוגיות טובות, אביזרי יין ובעצם מה לא.

מבחר מארזי שי מבית שקד

אחרי החגים

ימי חול המועד הם ימי החופשות והטיולים. אז מה שותים בפיקניק או בסוכה? יין קל, צעיר ומהנה. כזה שיהיה גם טעים לכולם וגם לא יקר. להכניס לצידנית מקוררת ולא לשכוח להביא חולץ פקקים. ובבקשה – מי ששותה לא נוהג!

 

חג שמח!!!

 

בלו נאן אישי בבקבוק פלסטיק עם כוס – הפתרון האולטימטיבי לפיקניקים

 

 

חשוב לזכור – בחגים כמו תמיד, מי ששותה לא נוהג. שתו בהנאה ובאחריות

 

שתהיה שנה מוזהבת לכולם 

2022-04-10T06:29:40+00:00ספטמבר 26, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering