יין לסופ"ש: לוס ווסקוס גרנד רזרבה

//יין לסופ"ש: לוס ווסקוס גרנד רזרבה

יין לסופ"ש: לוס ווסקוס גרנד רזרבה

משפחת רוטשילד המהוללת שמחזיקה בכמה מהיקבים המפורסמים ביותר בעולם (שאטו לאפיט רוטשילד) כבר מזמן אינה פעילה בבורדו או בצרפת בלבד. היקב הצ'ילאני שקרוי על שם מוצאם הבסקי של מייסדיו נרכש על ידי הרוטשילדים בשנת 1988. היינות של היקב מייצגים איכות צ'יליאנית בניחוח צרפתי. פירותיות מתפרצת לצד עידון רב ואלגנטיות מקסימה. הלוס ווסקוס גרנד רזרבה מבוסס על ענבי קברנה סוביניון בתוספת מעט קרמנר, סירה ומלבק והוא פשוט יין מצוין שמייצג נהדר את תפיסת העולם של היקב ושל משפחת רוטשילד.

לוגו רוטשילד

המרוץ לדרום (אמריקה)

קפיצת המדרגה הגדולה של יינות צ'ילה וארגנטינה התבצעה במהלך שנות ה- 90 של המאה הקודמת. שינוי בתפיסת העולם לצד השקעות גדולות הביאו למהפכה איכותית ואיתה הצלחה אדירה בשווקי העולם. את הפוטנציאל העצום הזה גילו רבות ממשפחות אצולת היין האירופאיות (הרוטשילדים מבורדו, אנטינורי מאיטליה, טורס מספרד, מונדבי מקליפורניה ואחרים). הללו השקיעו סכומי כסף גדולים ברכישת כרמים ויקבים ותרמו רבות מהידע, מהניסיון ומיכולות השיווק המוכחות שלהן. עד מהרה הפכו היקבים לסיפור הצלחה עולמי ועזרו לקידום המהיר של יינות האזור. הרוטשילדים היו בין הראשונים לבצע מהלך בצ'ילה. "להיות חלוצים בצ'ילה היה מרגש", אמר אריק דה רוטשילד, "בחרנו לצורך כך מיקום יוצא מן הכלל". את יקב לוס ווסקוס רכשה משפחת רוטשילד לאחר מסע חיפושים ומחקר מעמיק על האזור. ההשקעה בכרמים וביקב היתה עצומה ונעשתה בפיקוח הצוות המקצועי של שאטו לאפיט. אחרי למעלה מ- 25 שנה ניתן לומר שהתוצאה בהחלט הצדיקה את המאמץ.

 Los-Vascos-cellars

 

חודש אמריקה בשקד

חודש יולי בשקד מוקדש ליבשת אמריקה (הצפונית והדרומית). ארצות-הברית, צ'ילה וארגנטינה הן כיום שלוש מיצרניות היין הגדולות והחשובות בעולם. במהלך החודש נציע מבצעי קידום מכירות ונקיים אירועי טעימות של יינות אמריקאים בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ.

 

 

2018-08-21T11:05:28+00:00יולי 21, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering