יין לאמצ"ש – קונצ'ה אי טורו פרונטרה שרדונה

//יין לאמצ"ש – קונצ'ה אי טורו פרונטרה שרדונה

יין לאמצ"ש – קונצ'ה אי טורו פרונטרה שרדונה

יין לבן קייצי ומהנה ביותר המציג באופן מושלם את היכולות של יקב קונצ'ה אי טורו לספק תמורה מדהימה גם ברמות המחיר הידידותיות. זהו שרדונה ארומאטי, צעיר ורענן בעל ניחוחות פירותיים של אננס, פרי הדר ווניל. קל לשתיה, מאוזן ומתאים לכל אירוע ולכל זמן. ילווה נהדר מנות דגים, מנות צמחוניות ועוד או סתם לליווי ערב קייצי נינוח.

 

סדרת פרונטרה

סדרת פרונטרה של יקב קונצ'ה אי טורו היא מותג היין הצ'יליאני הנמכר ביותר בעולם. הסדרה כוללת 9 יינות שמקורם באזור העמק המרכזי בצ'ילה. אזור היין הפורה החשוב הזה מוגן על ידי ארבע גבולות גיאוגרפיים טבעיים: מדבר מצפון, קרחונים מדרום, הרים ממזרח, והים ממערב והאקלים בו יציב ומאפשר גידול ענבים איכותיים ובריאים באופן עקבי שנה אחרי שנה. יינות הסדרה מעניקים איכות מצויינת לצד תמורה מעולה למחיר.

 

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

 חודש קונצ'ה אי טורו בשקד

חודש מאי בשקד מוקדש ליקב קונצ'ה אי טורו, הגדול ביקבי צ'ילה, ואחד הידועים בעולם. במהלך החודש נקיים אירועי טעימות של יינות היקב בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ ונקנח באירוע חגיגי במעון הרשמי של שגרירות צ'ילה בישראל. קונצ'ה אי טורו הוא היקב הגדול בצ'ילה ואחד הגדולים והמפורסמים בעולם. יינות היקב ידועים באיכותם הגבוהה ובתמורה האדירה שהם מעניקים בכל קטגוריית מחיר.

2018-02-27T09:25:52+00:00מאי 17, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering