יין לאמצ"ש: סאטר הום פינו נואר

//יין לאמצ"ש: סאטר הום פינו נואר

יין לאמצ"ש: סאטר הום פינו נואר

פינו נואר מקליפורניה כבר ניסיתם? למי שלא יודע הפינו-נואר הוא הזן הרביעי הנטוע ביותר בקליפורניה. זה לבד כבר מצדיק המלצה לאמצ"ש. ארצות הברית היא אחת המדינות הבודדות בהן מצליח הזן המפונק הזה מחוץ לאזור הנוחות שלו בבורגונדי שבצרפת. הפופולאריות הרבה שלו גברה עוד יותר בעקבות הסרט הקומי המצליח "דרכים צדדיות" (2004) בו העריץ מיילס, גיבור הסרט, את יינות הפינו-נואר הקליפורניים. בניגוד למקובל לחשוב, חלק גדול מיינות הפינו-נואר הקליפורניים דווקא אינם יקרים ומהווים הזדמנות מצוינת להיכרות עם זן הענבים המיוחד הזה. הפינו-נואר של סאטר הום הוא בדיוק כזה. פירותי, קל ומהנה, עשוי בקפידה ומעולה כיין יום-יומי או כיין לארוחות קלות בערב קיצי רגוע. ולא פחות חשוב – הוא נמכר במחיר מאוד נוח, מה שהופך אותו ליין אמצ"ש קלאסי נהדר.

Sutter Home

סאטר הום הוא אחד היקבים הגדולים בארצות הברית הנמצאים בבעלות משפחתית. הוא נוסד לקראת סוף המאה ה-19 בקליפורניה כחלק מפריחת היקבים באזור בתקופה זו. כמו מרבית היקבים באזור נסגר בזמן תקופת היובש – האיסור על מכירת אלכוהול של תחילת המאה ה- 20. היקב נרכש בשנת 1948 והוקם מחדש על ידי משפחת Trinchero  שמחזיקה בו עד היום. יקב סאטר הום אחראי לפיתוח אחד היינות הפופולאריים והאהובים ביותר בארצות הברית – הזינפנדל הלבן שהוא בעצם יין רוזה חצי יבש המופק מענבי זינפנדל. בשנת 1994 זיכה הזינפנדל הלבן את היקב באות הוכרה מיוחד מהמגזין Wine Spectator כמי שחשפו יותר צרכנים אמריקאים ליין מכל אחד אחר. מלבד הזינפנדל מייצר היקב מגוון מרשים של יינות זניים במחירים נוחים למדי ומשקיע רבות בפרוייקטים סביבתיים ובתרומה לקהילה.

 יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

 חודש אמריקה בשקד

חודש יולי בשקד מוקדש ליבשת אמריקה (הצפונית והדרומית). ארצות-הברית, צ'ילה וארגנטינה הן כיום שלוש מיצרניות היין הגדולות והחשובות בעולם. במהלך החודש נציע מבצעי קידום מכירות ונקיים אירועי טעימות של יינות אמריקאים בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ.

 

 

2018-08-21T11:05:27+00:00יולי 26, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering