יין לאמצ"ש: מתאוס אורגינל

//יין לאמצ"ש: מתאוס אורגינל

יין לאמצ"ש: מתאוס אורגינל

הרוזה הפורטוגלי המפורסם הוא יין חצי יבש צעיר, כייפי, ומרענן, בעל מתיקות עדינה ובעבוע קל מאוד ונעים. אי אפשר לסיים חודש רוזה בלי להזכיר את הרוזה הנמכר ביותר בעולם ואחד היינות המצליחים בהיסטוריה. מותג ענק ממנו נמכרו עד היום כמיליארד (!) בקבוקים ברחבי הגלובוס. הוא נולד בשנת 1942 כמותג יין מהפכני ונועז ועד מהרה כבש לו אוהדים נלהבים ברחבי העולם. בשנות ה- 80 המאוחרות היה אחראי המתאוס בלבד על לא פחות מ- 40% מיצוא היין השולחני של פורטוגל. הבקבוק העגול והפחוס המאפיין את המתאוס רוזה עד היום נוצר בהשראת בקבוקי הפלאסק שנהגו לשאת חיילי מלחמת העולם הראשונה.

הסוד האמיתי והיופי של היין הזה הוא דווקא בפשטות שלו. רוזה חצי יבש, קל, מבעבע קלות וטעים. בדיוק מה שרוזה קיצי צריך להיות. ומה שטוב לחובבי מתאוס מושבעים כמו ג'ימי הנדריקס, אלטון ג'ון, מלכת אנגליה אליזבת ה- 2, פידל קסטרו ולהבדיל, סדאם חוסיין, בטח טוב גם לנו. מעולה לארוחות קלות, לבראנץ', לפיקניקים או סתם על המרפסת או בחוף הים. להגיש מצונן היטב ופשוט ליהנות.

 

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

אוגוסט ורוד בשקד

חודש אוגוסט מוקדש ליינות הרוזה. במהלך החודש נקיים אירועי טעימות של יינות רוזה מהארץ ומהעולם בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ. יינות רוזה הם הכי קיציים ומרעננים שיש והחלו לתפוס פופולאריות רבה גם בישראל בתקופה האחרונה. בצדק.

 

 

2018-02-27T09:45:35+00:00אוגוסט 30, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering