עובדות מהמרתף: The New Devil in Team

קסילרו דל דיאבלו ומנצ'סטר יונייטד – חומר רקע. לכבוד מבצע BE PART OF THE LEGEND הנה כמה פרטים על שתי האגדות שלוקחות בו חלק.

(בתמונה העליונה נראים כוכבי העבר של מצ'סטר – “The Manchester United Legends” בביקור ביקב קונצ'ה אי טורו)

יקב קונצ'ה אי טורו נוסד בצ'ילה בשנת 1883. זהו היקב הצ'יליאני הגדול, המפורסם והמעוטר ביותר בפרסים בינלאומיים. קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד נוסדה באנגליה בשנת 1878. זהו מועדון הכדורגל המעוטר ביותר באנגליה ואחד ממועדוני הספורט המפוארים, המפורסמים והחזקים בעולם.

קונצ'ה אי טורו הוא היקב היחיד בעולם המאמץ קבוצת ספורט בסדר גודל שכזה. השותפות בין שני הגופים החלה בשנת 2010. הכינוי הידוע של מנצ'סטר יונייטד הוא "השדים האדומים" (The Red Devils). סדרת היין המצליחה והמפורסמת ביותר של קונצ'ה אי טורו נקראת "קסילרו דל דיאבלו" (מרתפו של השטן/השד). שני המותגים מזוהים עם הצבע האדום.

מחזור המכירות של היקב הוא כמיליארד דולר בשנה. קונצ'ה אי טורו הוא היקב הראשון בעולם שהונפק בבורסה של ניו-יורק. מניות היקב נסחרות שם כבר משנת 1994. מטרת ההנפקה היתה גיוס כספים לצורך רכישת הכרמים ושליטה על איכות הענבים. השליטה על היקב נותרה בידיים פרטיות. מחזור המכירות השנתי של מנצ'סטר יונייטד עומד על 518 מיליון יורו. הקבוצה הונפקה לראשונה בבורסה של לונדון בשנת 1991. מאוחר יותר חזרה הקבוצה לידיים פרטיות והחל משנת 2012 נסחרות גם מניות הקבוצה בבורסה של ניו-יורק.

אלכס פרגוסון, מנג'ר העבר המיתולוגי של הקבוצה, מוכר כחובב יין רציני ומטפח אוסף יין מפואר. ז'וז'ה מוריניו, המנג'ר הנוכחי, ידוע אף הוא בחיבתו ליינות איכותיים ונוהג להביא כאלו כשי בפגישות חשובות.

שני הגופים חולקים ביניהם ערכים משותפים רבים כמו מסורת ארוכה, איכות, שאיפה למצוינות, מותג גלובאלי ועוד. מעבר ליתרונות הגלובאליים של החיבור רואה היקב בשותפות הזדמנות לבסס את מעמדו המוביל בשוק הבריטי החשוב (קסילרו דל דיאבלו הוא הקברנה סוביניון הנמכר ביותר באנגליה). מנצ'סטר יונייטד רואה בשותפות מקפצה לחדירה חזקה לשוק הדרום אמריקאי הגדול והחשוב

לאור ההצלחה הוארך ממש לאחרונה הסכם השותפות לשלוש שנים נוספות. יינות קסילרו דל דיאבלו ימשיכו להימזג במתחמי ה VIP באצטדיון אולד טראפורד לפחות עד שנת 2019. בכך הפך יקב קונצ'ה אי טורו לאחד הספונסרים הוותיקים של הקבוצה המפוארת. בקיצור, כמו שכתוב באתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד: קסילרו דל דיאבלו הוא ה New Devil in Team

 

%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95

מנהלי השיווק של מנצ'סטר וקונצ'ה אי טורו עם מוריניו וקסילרו דל דיאבלו

רוצים לראות את וויין רוני וזלאטן איברהימוביץ' באולד טראפורד עם חבר/ה?

קנו ממגוון יינות יקב קונצ'ה אי טורו ב- 100 ש"ח ומעלה ותוכלו לזכות בטיסה ואירוח זוגי במלון בעיר מנצ'סטר + כרטיסים למתחם VIP למשחק של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד "השדים האדומים" בליגה האנגלית ועוד עשרות פרסים יקרי ערך ביניהם: מקררי יין ובקבוקי יין איכותיים. עוד פרטים ניתן למצוא בקישור …>>

 

 

2018-08-21T11:05:22+00:00נובמבר 9, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering