עובדות מהמרתף: 5 זנים לבנים בלתי קונבנציונאלים

//עובדות מהמרתף: 5 זנים לבנים בלתי קונבנציונאלים

עובדות מהמרתף: 5 זנים לבנים בלתי קונבנציונאלים

עובדות מהמרתף: 5 זנים לבנים בלתי קונבנציונאלים

שרדונה וסוביניון-בלאן כבר מזמן הפכו למיין סטרים וגוורצטרמינר שותים כמעט בכל בית. לא שיש לנו חלילה משהו נגד, אבל לפעמים בא לנו קצת לגוון. אז הנה כמה זני ענבים לבנים קצת פחות מוכרים שממש, אבל ממש כדאי לכם לטעום.

ריזלינג

האמת, אחד הזנים הלבנים היותר קלאסיים ובכל זאת אצלנו קצת פחות נפוץ (לא לבלבל אותו עם האמרלד-ריזלינג הפופולארי). חובבי יין רבים מוכנים להישבע שזהו בעצם גדול הזנים הלבנים. יכולת ההתיישנות שלו תומכת בטענה זו.  הריזלינג הוא המלך הבלתי מעורער של אזורי יין נפלאים כמו אלזאס בצרפת ועמקי הריין והמוזל בגרמניה.

 המלצת יין: הוגל ריזלינג. ריזלינג קלאסי של אחד היצרנים הטובים באלזאס. פרטים נוספים על היין …>>1643

גרנאש בלאן

הדיבור של השנים האחרונות הוא על הגרנאש האדום דווקא שהפך להיות טרנדי בקרב חובבי היין. אבל הגרנאש הלבן, שמקורו בדיוק באותו אזור נהדר (דרום עמק הרון בצרפת), הוא לא פחות מעניין ואחראי (ביחד עם עוד כמה חברים) על לא מעט יינות לבנים גדולים.

 המלצת יין: לה דופין קוט דו רון לבן. בלנד עמק הרון אופייני המבוסס על גרנאש בלאן בתוספת מעט ענבי מרסאן, קליירט וויונייה. פרטים נוספים על היין …>>

1930

וורדחו

זן לבן עם הרבה אופי שנפוץ בעיקר באזור רואדה בספרד אשר התפרסם בייצור יין לבן כבר במאה השבע עשרה. זהו ללא ספק אחד הזנים הספרדים האיכותיים ביותר שעדיין לא זכה לחשיפה לה הוא ראוי.

 המלצת יין: מרקז דה ריסקאל רואדה. לבן ספרדי מקסים ומפתיע בעל ארומאטיות מתפרצת נפלאה והמון רעננות. פרטים נוספים על היין …>>

2000

גרונר ולטלינר

הזן הלבן הלאומי של אוסטריה שהפך בשנים האחרונות, ובצדק, לטרנד עולמי. גם בזכות האופי המיוחד שלו וגם בזכות האיכות הנפלאה של היינות האוסטריים. זהו זן מרתק עם אופי ייחודי שדומה אך שונה מכל זן אחר.

 המלצת יין: קראכר גרונר וולטלינר. גרונר איכותי בעל אופי ייחודי של אחד היצרנים המובילים באוסטריה. פרטים נוספים על היין …>>

2341

מראווי

אחד משלנו. המראווי הידוע (נגיד) גם בשם חמדאני הוא זן ענבים ארץ ישראלי עתיק ששימש מאות שנים למאכל ולייצור יין באזורנו. המראווי של רקנאטי מיוצר במסגרת פרוייקט מרתק של חיפוש זנים מקומיים המתאימים לייצור יין.

 המלצת יין: רקנאטי מראווי. הוא יוצר לראשונה בכמות מזערית בבציר 2014 וזכה להתעניינות רבה בעולם כולו. בבצירים הבאים גדלה מעט הכמות המיוצרת כך שכיום ניתן וכדאי ליהנות מיין איכותי וייחודי במיוחד.

%d7%9e%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99

 

 

2018-08-21T11:05:17+00:00מאי 16, 2017|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering