עובדות מהמרתף: שאטו מירבאל אינו עומד למכירה

//עובדות מהמרתף: שאטו מירבאל אינו עומד למכירה

עובדות מהמרתף: שאטו מירבאל אינו עומד למכירה

לכל מי שכבר עשה תכניות בקשר לאחוזה הפסטורלית של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בפרובנס וליקב המצליח שהקימו בשותפות עם משפחת פרין אנו נאלצים להרגיע – היקב אינו עומד למכירה

הגירושין המתוקשרים הפריחו חרושת של שמועות בקשר לעתיד הבעלות על היקב המפורסם עד כי נדמה היה שאולי בכלל מדובר בתרגיל יחצנ"י מבריק מבית היוצר של הזוג הנוצץ. ובכן, כל מי שהחל לפנטז על אחוזה רחבת ידיים ויקב בפרובנס צריך לצנן מעט את ההתלהבות. לפחות בינתיים. שאטו מירבאל אינו עומד למכירה, כך מסר מארק פרין, שותפם של פיט וג'ולי ביקב, בראיון למגזין היין הבינלאומי החשוב דקנטר. פרין הוסיף שהוא אינו צופה שהאחוזה תעמוד למכירה בעתיד הקרוב.

 

%d7%a9%d7%90%d7%98%d7%95-%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%91%d7%90%d7%9c

בציר בשאטו מירבאל

 

אחוזת מירבאל נרכשה על ידי הזוג בשנת 2008 תמורת 40 מיליון יורו. החתונה הסודית (והכל כך מפורסמת) של בני הזוג התקיימה במקום רק לפני כשנתיים. ב- 2012 חברו פיט וג'ולי למשפחת פרין כדי לייצר יינות איכות מענבי האחוזה.

הפרינים, אחת ממשפחות היין המובילות בדרום עמק הרון, נכנסו כשותפים ולקחו אחריות על הטיפול בכרמים, ייצור היין ושיווקו. השילוב המנצח בין יחסי הציבור למקצוענות הייננית יצר סיפור הצלחה מרשים ביותר. הרוזה הנהדר של היקב זוכה מידי בציר לביקורות נלהבות ממבקרי היין והמגזינים החשובים בעולם והיין נחטף מהמדפים. מלבד היינות האיכותיים מתגאה האחוזה גם בהיסטוריה מוסיקאלית מפוארת. אלבום הרוק האגדי החומה של להקת פינק פלויד הוקלט באולפן שנמצא בה.

מירבאל רוזה מיובא לישראל על ידי חברת שקד (לצד היינות של משפחת פרין) וזוכה גם כאן להצלחה גדולה. זהו רוזה פרובנסלי קלאסי יבש ומקסים, בעל גוון סלמון חיוור עם איזון מצוין והרבה עידון לצד מורכבות נהדרת. כיאה ליין של כוכבים הוא מגיע בבקבוק ייחודי יפיפה. פרובנס בבקבוק, רוזה שהוא חוויה שלא מפסיקה להפתיע.

עוד פרטים על היין ניתן למצוא כאן

 

%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%91%d7%90%d7%9c-%d7%a7%d7%98%d7%9f

מירבאל רוזה – פרובנס בבקבוק

 

 

2018-08-21T11:05:23+00:00אוקטובר 5, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering