עובדות מהמרתף: מרתפו של השטן

//עובדות מהמרתף: מרתפו של השטן

עובדות מהמרתף: מרתפו של השטן

מקור השם "קסילרו דל דיאבלו" (מרתפו של השטן) מיוחס לדון מלצ'ור, מייסד יקב קונצ'ה אי טורו. הנ"ל סבל מגניבות יין חוזרות ונשנות ממרתפיו ועל כן הפיץ שמועה על פיה השטן בכבודו ובעצמו מתגורר בהם. אין לנו איך לבדוק זאת, אבל האגדה מספרת שהגנבות פסקו מיד. קסילרו דל דיאבלו היא כיום אחת מסדרות היין הידועות והמצליחות בעולם עם מכירות של מעל 40 מיליון (!) בקבוקי יין בשנה. המותג קשור בהסכם חסות לקבוצת הכדורגל של "השדים האדומים" הלוא היא לא פחות מאשר מנצ'סטר יונייטד האנגלית. היוזמה להסכם החסות הגיעה מאלכס פרגוסון, המנג'ר המיתולוגי של הקבוצה (וחובב יין ידוע), שאוהב במיוחד את יינות הסדרה המצליחה.

המלצת יין – קונצ'ה אי טורו, קסילרו דל דיאבלו קברנה סוביניון: זהו היין המפורסם והמזוהה ביותר עם סדרת קסילרו דל דיאבלו. קברנה מצוין ששומר על איכות גבוהה ועקבית לאורך שנים. לא בכדי הוא נחשב כאחד ממותגי היין המוערכים והמוכרים בעולם. בשנת 2015 הוא אף הפך לקברנה סוביניון הנמכר ביותר בבריטניה, אחד משווקי היין החשובים בעולם.

חודש קונצ'ה אי טורו בשקד

חודש מאי בשקד מוקדש ליקב קונצ'ה אי טורו, הגדול ביקבי צ'ילה, ואחד הידועים בעולם. במהלך החודש נקיים אירועי טעימות של יינות היקב בחנויות ובמסעדות ברחבי הארץ ונקנח באירוע חגיגי במעון הרשמי של שגרירות צ'ילה בישראל. קונצ'ה אי טורו הוא היקב הגדול בצ'ילה ואחד הגדולים והמפורסמים בעולם. יינות היקב ידועים באיכותם הגבוהה ובתמורה האדירה שהם מעניקים בכל קטגוריית מחיר.

2018-02-27T09:27:56+00:00מאי 30, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering