עובדות מהמרתף: יקב קונצ'ה אי טורו

//עובדות מהמרתף: יקב קונצ'ה אי טורו

עובדות מהמרתף: יקב קונצ'ה אי טורו

מבצע BE PART OF THE LEGEND של יקב קונצ'ה אי טורו נמשך. בינתיים הנה כמה עובדות מעניינות על היקב

  • יקב קונצ'ה אי טורו מצ'ילה נוסד בשנת 1883 על ידי דון מלצ'ור דה סנטיאגו קונצ'ה אי טורו, פוליטיקאי ואיש עסקים צ'יליאני, ואמיליאנה אשתו. כדי לייצר את היינות הראשונים נטעו בני הזוג שתילי ענבים שייבאו במיוחד מבורדו.
  • קונצ'ה אי טורו הינו היקב החמישי בגודלו בעולם והגדול ביותר בדרום אמריקה. היקב מייצר 386 מיליון בקבוקי יין בשנה ומחזור המכירות שלו עולה על מיליארד דולר בשנה. החל משנת 1994 נסחרות מניות היקב בבורסה של ניו-יורק. מטרת גיוס הכספים היתה רכישת הבעלות על הכרמים ושליטה על איכות הענבים.
  • ליקב מגוון גדול של יינות במגוון רמות מחיר. 25 זני ענבים נטועים ב- 51 כרמים ב- 9 עמקים שונים באזורי הגידול הטובים בצ'ילה. לארץ מיובאות שלוש סדרות: פרונטרה המעניקה תמורה נהדרת למחירה, קסילרו דל דיאבלו הפופולארית ומרקז דה קאסה קונצ'ה היוקרתית. בכל סדרה מגוון זני ענבים.
  • בנוסף מופץ בארץ יין הדגל של היקב – דון מלצ'ור קברנה סוביניון. זהו היין הצ'יליאני הראשון שהפך לאייקון בינלאומי ומקבל באופן קבוע ציונים גבוהים ביותר במבקרי היין החשובים בעולם.
  • 70% (!) מהייצור של קונצ'ה אי טורו מיועדים ליצוא. צ'ילה היא רק השוק ה- 5 בגודלו עבור היקב שמייצא ל- 145 מדינות מסביב לגלובוס. השווקים הגדולים ביותר הם ארה"ב ובריטניה.
  • היקב מעניק חסות רשמית לקבוצת הכדורגל המהוללת מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה הידועה בכינוי "השדים האדומים" מאומצת על ידי המותג קסילרו דל דיאבלו – "מרתפו של השד". לאחרונה הוארך הסכם השיתוף בשלוש שנים נוספות מה שהופך את קונצ'ה אי טורו לאחד הספונסרים הוותיקים של הקבוצה.

 

 BE PART OF THE LEGENDE

מבצע קסילרו דל דיאבלו והשדים האדומים. רוצים לראות את וויין רוני וזלאטן איברהימוביץ' באולד טראפורד עם חבר/ה? קנו ממגוון יינות יקב קונצ'ה אי טורו ב- 100 ש"ח ומעלה ותוכלו לזכות בטיסה ואירוח זוגי במלון בעיר מנצ'סטר + כרטיסים למתחם VIP למשחק של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד "השדים האדומים" בליגה האנגלית ועוד עשרות פרסים יקרי ערך ביניהם: מקררי יין ובקבוקי יין איכותיים. עוד פרטים ניתן למצוא בקישור …>>

 

%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%a1%d7%98%d7%a8-%d7%a7%d7%98%d7%9f

 

 

2018-08-21T11:05:21+00:00נובמבר 27, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering