יין לאמצ"ש: שרו קארה מוסקדה

//יין לאמצ"ש: שרו קארה מוסקדה

יין לאמצ"ש: שרו קארה מוסקדה

יין לבן קייצי, מרענן ומפתיע. יינות המוסקדה מגיעים מאזור המערבי ביותר של עמק הלואר בצרפת, ממש לקראת מוצאו של הנהר אל האוקיינוס האטלנטי, סמוך לעיר נאנט. יינות המוסקדה הם הפחות מוכרים מבין יינות הלואר למרות שמייצרים מהם יותר מכל יין אחר בעמק הארוך והמגוון הזה. זאת כנראה גם הסיבה למחירם הידידותי יחסית.  למרות שמו, המוסקדה אינו מופק ואינו קשור לזן המוסקט, אלא מיוצר מזן ענבים בשם מלון דה בורגון. מקור השם אינו קשור גם לאזור הייצור ממנו הוא מגיע והוא לא לגמרי ברור. מה שכן ברור הוא שהצרפתים, שמבינים איזה עניין או שניים ביין, שותים ממנו הרבה. ובצדק.

המוסקדה של שרו-קארה הוא דוגמא מצוינת ואופיינית. כמקובל ביינות מוסקדה הוא מתיישן תקופה קצרה במיכלי נירוסטה על משקעי השמרים שמוסיפים לו מורכבות ואופי ייחודי לצד המון רעננות. וכמו כל מוסקדה טוב הוא ילווה נהדר מאכלי ים מכל הסוגים או סתם ערב קיצי נעים בגינה או על המרפסת.

שקו קארה

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

יוני לבן בשקד

באופן לא מפתיע אנו מקדישים את חודש יוני ליינות הלבנים. הקיץ שבפתח והאהבה הגדולה שלנו ללבנים עושים לנו את זה. עושה רושם שהיינות הלבנים מתחילים לאחרונה לקבל את תשומת הלב לה הם כל כך ראויים גם בארץ. במהלך חודש יוני נעלה כתבות, תכנים והמלצות הקשורים ליינות לבנים ונקיים טעימות של יינות לבנים בחנויות ברחבי הארץ. אז שיהיה לכולם יוני לבן מרענן ומוצלח.

 

 

2018-08-21T11:05:30+00:00יוני 21, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering