יין לאמצ"ש: קסאל גרסייה אדום

//יין לאמצ"ש: קסאל גרסייה אדום

יין לאמצ"ש: קסאל גרסייה אדום

יין חדש בשקד: קסאל גרסייה – אדום צעיר, פירותי ומאוד מהנה מעמק הדואורו בפורטוגל. היין מופק מזני הענבים הכי פורטוגליים שיש: טוריגה נסיונאל, טינטה רוריז, טוריגה פרנקה וטינטה ברוקה. הוא עבר תסיסה מבוקרת טמפרטורה במיכלי נירוסטה והשרייה קצרה לקבלת אופי רענן וידידותי. התוצאה היא יין מקסים ולא יקר, בעל מרקם רך ועגול עם צבע אדום עמוק וניחוחות עשירים ש פרי יער בשל. ילווה נהדר מגוון מנות כמו למשל קדירת כבש עם ירקות שורש, אורז עם עוף, פסטה עם שמן זית וירקות אביביים, קיש גבינות ועוד. או סתם קצת נקניק, כמה זיתים טובים ולחם כפרי.

 

יקב קסאל גרסייה

היינות של קסאל גרסייה מייצגים ערכים של שמחת חיים, רוח נעורים, שיתוף ורגשות. היקב שנוסד בשנות ה- 30 בלב אזור הוינו-וורדה בפורטוגל מייצר יינות קלים נהדרים שמתאימים לכל הזדמנות ומשדרגים כל אירוע. היינות של קסאל גרסייה נמכרים כיום בהצלחה אדירה ב- 70 מדינות ברחבי העולם.

 

פורטוגל זה לא רק פורט

תעשיית היין הפורטוגלית התפרסמה בעבר בעיקר בזכות יינות הפורט המתוקים המחוזקים שהפכו למותג ידוע ומבוקש בעולם. אבל בשנים האחרונות יותר ויותר צרכני יין מגלים את היינות השולחניים הנהדרים של פורטוגל ויותר ויותר יינות פורטוגליים לבנים ואדומים איכותיים נפתחים על שולחנות ברחבי העולם. פורטוגל כיום היא אחת מיצואניות היין הגדולות בעולם. היתרון הגדול שלה, מלבד האיכות הגבוהה, הוא מחיר נוח ביחס ליינות אירופאים מוכרים יותר. מעבר לכך פורטוגל נשארה נאמנה לזני הענבים המקומיים ופחות מושפעת מגלובליזציית הקברנה והשרדונה. עובדה זו מאפשרת לנו ליהנות מיינות אותנטיים מרתקים המיוצרים מזני ענבים מעניינים וקצת פחות מוכרים.  

 

קסאל גרסייה דואורו אדום

אזור גידול: דואורו, פורטוגל

זן ענבים: טוריגה נסיונאל, טינטה רוריז, טוריגה פרנקה, טינטה ברוקה

תהליך ייצור: היין עבר תסיסה מבוקרת טמפרטורה במיכלי נירוסטה והשרייה קצרה לקבלת אופי רענן וידידותי. 
על היין: יין פירותי מאוד ומהנה, בעל מרקם רך ועגול עם צבע אדום עמוק וניחוחות עשירים ש פרי יער בשל.

 

 

2016-11-28T16:47:19+00:00נובמבר 28, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering