יין לאמצ"ש: דרך ארץ קברנה סוביניון

//יין לאמצ"ש: דרך ארץ קברנה סוביניון

יין לאמצ"ש: דרך ארץ קברנה סוביניון

לקראת החג אנו מתמקדים בהמלצות כשרות, אז הנה לפניכם יין ישראלי כשר ושווה לכל נפש אשר מעניק תמורה מעולה למחירו הנוח. זהו קברנה קל, צעיר ופירותי שזכה כבר לביקורות משבחות על איכותו הגבוהה. פשוט לפתוח בקבוק וליהנות.

 

יינות דרך ארץ

דרך ארץ הינה סדרת יינות ישראליים המיוצרים במיוחד עבור חברת שקד ועל פי דרישותינו המחמירות. הקו המנחה את יוצרי  "דרך ארץ" הינו ליצור יינות אשר מעניקים תמורה נהדרת בכל לגימה. היינות בסדרה מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוססים על ענבים ממגוון אזורי גידול בישראל תוך בחירה מוקפדת של כרמים מתאימים. בסדרה ארבעה יינות: שלושה אדומים (קברנה סוביניון, מרלו ושיראז), ולבן חצי יבש אחד (אמרלד ריזלינג). יינות "דרך ארץ" מאופיינים בטעמי פרי צעיר ורענן. היינות מאוזנים ומוכנים לשתייה.

פרטים נוספים על יינות דרך ארץ ניתן למצוא כאן

 

יין לאמצ"ש

המלצה לאמצ"ש כוללת יינות טובים ולא יקרים המעניקים תמורה גבוהה במיוחד למחירם. היינות מתאימים במיוחד לשתיה באמצע השבוע (אבל בהחלט גם בסופו), בצהריים או בערב, לבד או עם חברים, עם אוכל או בלעדיו. בקיצור, סתם כשבא לנו כוס יין טוב בלי לחשוב פעמיים.

 

ספטמבר בשקד – מתכוננים לחג

ספטמבר הוא חודש עמוס במיוחד בענף היין. הבציר בעיצומו והיקבים עובדים במלוא המרץ על קבלת הענבים והפקת היינות מבציר 2016. במקביל אנו מתארגנים לעונת החגים, תקופת שיא במכירות היין. כמידי חג אנו מציעים מגוון גדול ואיכותי של יינות ישראלים ושל יינות מהעולם (כשרים ולא כשרים). ניתן להתרשם ממגוון היינות של שקד בקישור כאן.

 

shutterstock_482416531

 

 

2018-08-21T11:05:24+00:00ספטמבר 19, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering