ייו לסופ"ש: הנרי בורז'ואה סנסר לה ברונס

//ייו לסופ"ש: הנרי בורז'ואה סנסר לה ברונס

ייו לסופ"ש: הנרי בורז'ואה סנסר לה ברונס

סוגרים את יוני עם יין לבן נפלא. בית ספר לסוביניון בלאן מהאזור של הסוביניון בלאן ומאחד היצרנים האיכותיים של האזור. היין מופק מגפנים בנות 30 – 40 שנה באזור סנסר ושהה כ 5 חודשים על משקעיו, חלקו בחביות עץ אלון. מורכב ומאוזן, עם כל מה שסוביניון טוב אמור לתת. ארומאטי מאוד עם ניחוחות מתפרצים של פרי הדר, פלפל ירוק ואספרגוס. נפלא עם דגים, מאכלי ים, מנות ראשונות מושקעות או אפילו סתם כך בערב קיצי רגוע.

Domaine Henri Bourgeois
משפחת בורז'ואה מייצרת יין בכפר Chavignol בעמק הלואר מזה עשרה דורות. בעשרות השנים האחרונות הפך הדומיין לאחד החשובים באזור עם שטח כרמים בן 650 דונם באזורי Sancerre ו-Pouilly Fume . היקב משלב באופן מושלם בין מסורת ומודרניות במטרה ליצור יינות איכותיים ביותר שמבטאים את אזור היין הנהדר ואת זני הענבים שלו, במיוחד את זן הסוביניון בלאן.

יוני לבן בשקד

באופן לא מפתיע אנו מקדישים את חודש יוני ליינות הלבנים. הקיץ שבפתח והאהבה הגדולה שלנו ללבנים עושים לנו את זה. עושה רושם שהיינות הלבנים מתחילים לאחרונה לקבל את תשומת הלב לה הם כל כך ראויים גם בארץ. במהלך חודש יוני נעלה כתבות, תכנים והמלצות הקשורים ליינות לבנים ונקיים טעימות של יינות לבנים בחנויות ברחבי הארץ. אז שיהיה לכולם יוני לבן מרענן ומוצלח.

2018-02-27T09:34:19+00:00יוני 30, 2016|
✉ הרשמה לדיוור

ברוכים הבאים לאתר חברת שקד

 

אנא קראו את התקנון ואשרו אותו

 

Welcome to Shaked's website, Please read the terms and conditions before entering